Wiem, że temat tworzenia oferty przewija się wielokrotnie na różnego rodzaju portalach marketingowych. Tak naprawdę z ofertą sponsorską jest jak z tagiem #what’s in my bag na YouTubie. Każda z nas nosi w torebce portfel, telefon, chusteczki, klucze i coś do ust – to podstawa. Nie ma źle spakowanej torebki (Nie ma!) – w niektórych nie znajdziemy wszystkiego co byśmy chciały, w innych znajdziemy rzeczy zupełnie bezużyteczne, które wypychają nam torebkę. Vlogerki nagrywają więc filmiki, aby pokazać jak spakować swoje torebki, żeby było w nich wszystko co potrzebujemy. Tak samo…
Kategoria: MARKETINGOWO
Kategoria MARKETINGOWO, to miejsce, gdzie znajdziesz wiele cennych informacji na temat marketingu sportowego w każdej postaci. To główna zakładka na tym blogu i nie urywam, że na niej będę się skupiała najbardziej. Zamieszczam tu artykuły o działaniach marketingowych w klubach sportowych, a także porady na temat prowadzenia marketingu w tych podmiotach. Chciałabym, aby to miejsce było szczególnie ulubione przez osoby zajmujące się marketingiem w małych klubach sportowych. Mam nadzieję, że wspólnie będziemy podążali w jednym kierunku, lepszej komunikacji z odbiorcami przekazów sportowych.
Sponsoring w strategii marketingowej
Sponsoring, to główne narzędzie marketingu sportowego. Dzięki niemu sport ma możliwość rozwoju poprzez środki, które otrzymuje od podmiotów finansujących, natomiast przedsiębiorstwa mogą wykorzystywać świetną płaszczyznę komunikacji, która w dłuższej perspektywie przynosi bardzo dobre efekty. Dlatego warto się pochylać nad tym narzędziem, a pierwszym pytaniem dotyczącym tego zagadnienia jest: Gdzie umiejscowić sponsoring w strategii marketingowej?
Sponsoring sportowy czy mecenat
Sponsoring sportowy jako jeden z elementów promocji jest tematem, o którym z pewnością napiszę w kolejnych artykułach. Jednak dzisiaj chciałabym skupić się na ukazaniu różnicy pomiędzy sponsoringiem a mecenatem. Mówiąc o przykładach sponsoringu będę miała na myśli ten odnoszący się do sportu.
Rynek sportowy i podmioty na nim występujące
W ostatnim artykule dotyczącym marketingu sportowego wskazałam przyczyny, które sprawiają, że sport jest doskonałą platformą do komunikacji marketingowej i warto wykorzystywać jego potencjał do osiągania swoich celów.
Marketing i sport – bardzo dobre połączenie
Artykuł o wykorzystaniu sportu w komunikacji marketingowej.
Marketing sportowy – dlaczego zechciałam o tym pisać?
Przydałoby się kilka słów wyjaśnienia, dlaczego wybrałam akurat marketing sportowy na tematykę swojego blogu. Otóż jestem marketingowcem z wykształcenia, a pasjonatką sportu z zamiłowania 🙂 Chciałabym dzielić się z Wami swoją wiedzą i dyskutować na temat marketingu sportowego, a dzięki temu inspirować się wzajemnie.
Czy Warmia Traveland Olsztyn powinna wejść do Ekstraligi?
Zastanawiam się po co wchodzić wyżej, jak można zaraz szybko stamtąd spaść, kalecząc się przy tym boleśnie